یادداشت های دخترخاله

این نیز بگذرد...
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ

همانند بتی مغرور و زیبایی

همانند بُتی مغرور و زیبایی تو ای دختر

من ابراهیم می گردم شکستت میدهم آخر 

و شاید هم مرا با آتش عشقت بسوزانی 

اگر اینگونه هم گردد ، اسیرت می شوم ، بهتر 

نگاهت می کنم سردی ، نگاهت می کنم گرمی 

به بازی ام گرفتند این دو تا چشمان خیر و شر 

دلت را می بُری از من و من درگیر چشمانت 

عمیقا گیر کردم بین اسم دل بُر و دلبَر  

برایت هر چه می گویم تو انگاری نه انگاری

و من در شعر می گیرم شگرد و شیوه ای دیگر 

عزیزم تاجر عطری ، برند مطرحی داری

تو می آیی و میگیرد فضا را بوی نیلوفر  

میان مردها من بهترینم "جدّی باور کن" 

اگر حرفی شنیدی پشت من ، عمرا نکن باور  

بیا آن روسری قرمز گلدار را سر کن 

بترکد چشم بدخواهان ، عزیزم می شوی محشر  

تو را با چادر مشکی و سنگین دوستت دارم 

بگو مثل بسیجی ها عروسم می شوی خواهر ؟ 

نگاهم در نگاهت، منتظر هستم جوابت را 

و در یک لحظه می آید صدای بستن یک در  

و با یک شاخه گل در پشت در ماتم و مبهوتم 

همانند بُتی مغرور و زیبایی تو ای دختر 

به زودی می نویسد عاشقی بر پشت یک خاور 

من ابراهیم می گردم شکستت می دهم آخر

 

" سید تقی سیدی "

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲
نیلی ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی