یادداشت های دخترخاله

این نیز بگذرد...
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

سردرگمی:/

از دیروز دلم گرفته  .
دارم میرم خونه خودم ولی به هیچ کس نگفتم حتی به عارفه!
هزار بار تابه حال قرار شده که برم سر زندگی خودم ولی تا یه ذره ذوق زده میشدم و به همه میگفتم یه اتفاقی پیش میومد که میخورد تو برجک آرزوهام .
این بار ولی با همیشه فرق داره
این بار به هیچ کس نگفتم
این دفعه تا دیروز هربار میرفتیم خرید کلی ذوق میکردم و خوشحال بودم اما از دیروز یهو یه تلنگری خوردم .
تا دیروز فکر میکردم اینا همه اش شوخیه ولی الان میبینم جدی شده و من رسما باید بعد بیست و خرده ای سال زندگی باید  با خانواده ام خداحافظی کنم و با یه مرد برم زیر یه سقف ...
از دیروز دلم گرفته ...
از دیروز دیگه میلی به خرید رفتن ندارم
دوست دارم هرطور که میتونم یه وقفه ای بندازم تو کار .

هیچ کس حسمو نمیفهمه و حرف زدن در موردش سخته .
نمیدونم باید چه کنم!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
نیلی ..

نظرات (۱)

الهی بگردم واسا کنکورمو بدم میام اسید میریزم دلت باز شه:-D 

ازون موقع شیش بار زدم به تخته ی وخ چشت نکنم بگی الی جون چشای شهلاش بله:-D 
پاسخ:
اصن یکی از عوامل اصلی دل گرفتن مو ،هم وجود خود چغک تویه گودزیلا😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی